pátek 23. února 2007

V noci se zdají sny a ráno se nechce vstávat, nejkrásnější jsou lítací...


Lítací sny nemívám, akorát se musím podělit o to, co se mi zdálo dneska...včera v noci...dneska v noci??? No prostě včerejší noc na dnešek :)) Normálně jsem šla spát jako vždy, tedy dost pozdě, ale to snad na ten sen nemělo vliv. Bylo by dobré taky poznamenat, že se v mém okolí nevyskytují žádné plyšové ani jiné ovce (vlastně akorát na jednom polštáři - měkoučký, plyšový - je ovčí hlava a pak jeste pod lcd mam jednu malou umělohmotnou ovci, jinak akorát 1x sova, 2x myš, 1x pes, 1x koza nebo kozel (pohlaví neznám ;), 1x hroch, 1x lev, 1x žirafa, 1x gepard, 1x umělohmotný Snoopy, 2x lední medvěd, 3x normální medvěd, 1x kráva, 1x delfín, 1x kočka plyšová + 4x dřevěné a 4x sob ;)- (eh...teď jsem třikrát přepisovala celkové počty jednotlivých kusů!!!!) = takže ovce jsou v menšině. No ale celý sen byl prostě o ovcích...šla jsem do ohrady...zelená louka...asi 10 ovcí...dokonce jsem věděla jejich jména jako například Dolly, Febony...některé jsem pohladila (byly všechny měkoučké)...no a ta jedna pak začala na mě útočit (potvora)...naštěstí neměla žádné rohy, páč já na "berany berany duc" moc nejsem :)) A potom konec snu a tvrdá realita.


Ještě tady mám na stole časopis Alive, který se dá sehnat většinou ve škole zadara protože ISIC, ale to je jedno. Je v něm rozhovor s Martinem Černíkem a zaujala mě tato část:

Otázka - Pan prezident pak SNB označil za levicový sport a pan Kříž tehdy tvé sportovní vystoupení trochu zpolitizoval, je to tak? Prý by si se mohl rovnou postavit do čela ČSSD, ty sám jsi podle nich lajdák, feťák, asi i alkoholik... Měl jsi tehdy vztek?

Odpověď - Vztek rozhodně nemám, je mi to jedno, žijeme v demokracii a každej má nárok na svůj názor. Pana prezidenta respektuju, je to chytrej člověk a je možný, že se mu na jeho dovolený pod lyže připletl nějaký prkýnkář, tak se k tomu vyjádřil. Myslím, že všichni máme takovýhle momenty, třeba v silničním provozu. Pan Kříž dokázal celý zemi, že je opravdu ubohej, a je úplně jedno, k jaký politický straně se hlásí. Ten článek asi zplodil, když se mu začaly projevovat abstinenční příznaky alkoholika. Nejvíc ubohá byla urážka profesionálního sportovce, kterej po úraze skončil na vozejku, to fakt ulítnul. To by si v normální západní zemi inteligentní člověk nedovolil. Asi by bylo nejlepší, kdyby alespoň jednou v životě zkusil udělat něco smysluplnýho, třeba vypěstovat kytku, usušit ji a pak si zahulit. Mohlo by mu to pomoct.

;)

6 komentářů:

lama řekl(a)...

pekny zoo ;) ja sny nemam,a kdyz, tak sou sprosty a o tom se nebudu vyjadrovat (na netovou masturbaci sou tu jiny machri ;) a jinak s panem prezidentem souhlasim, jak bych ty snb taky vyhodil! sou to skrabaci sjezdovek! s carvem na vecne casy a nidky jinak :D a konecne, s tim koncem naprosto souhlasim :smajltrafky:

mikra řekl(a)...

no kvuli tomu konci jsem to tady taky psala ze ;) a nezatracuj snb, nikdy nevis ;)...pry se s tim dobre sjizdeji duny :P

lama řekl(a)...

pche, na duny si pucim 4x4 s obsahem 4 litry ;) snb simply never (again) :))

mikra řekl(a)...

jo pujc si...treba ponika ;)...4 litry vody mu budou stacit ;)

lama řekl(a)...

zenska ... :smajlkrouticivocima:

mikra řekl(a)...

ano, mikra vubec nevi, co to je obsah 4 litry *ironicnik*