úterý 20. února 2007

Teď už jsi velký chlapec


Včera jsem sice věděla, že filmový klub začíná vždy v půl desáté, ale bohužek jsem domů přišla pozdě, takže jsem neviděla začátek tohoto jednoho z prvních filmů od F.F. Coppoly. Ale to myslím ani nevadilo, to důležité jsem viděla :)
Geraldine Page byla nominována na oskara za vedlejší roli (matka od hlavního hrdiny) a to právem, já bych s takovou ženskou nevydržela v jedné místnosti ani den :)) Nejzábavnější scéna byla pro mě hra golfu otce na své zahradě před domem za prudkého lijáku a syn musel držet deštník a do toho řvala matka, že syn s holkama, těma děvkama skončil...takže pro mě to je na ČSFD za 4**** :)

BTW: dnes jsem se těšila na další (3.- V. série) díl Six feet Under na čt2 a zase nic....Real Madrid - Bayern Mnichov ;) Ale to mi nevadí, podívám se konečně na druhý díl :))

1 komentář:

mikra řekl(a)...

hmm takze nic...cele se to dnes nejak protahlo, takze druhy dil snad zitra...dneska ;) no a jinak bily balet samozrejme vyhral 3:2 (David B. ma nejaky zase novy uces ci co) a Arsenal prohral 0:1 :(( chudak Rosa :(