neděle 25. února 2007

Babel


Moc pěkný filmík. Doporučuju v multiplexu ;) Bohužel to byla rodinná akce, takže jsem si zase musela poslechnout spoustu vět typu - Ježiš tady je horko, asi jim nefunguje klima. No myslel jsem, že to bude lepší. Jdeš v pondělí do školy? a tak a podobně. Příště jedu jenom se ségrou a pohoda jazz. Ale zase...nemusela jsem nic platit a ještě jsem si dala super džusík od...no, teď si samozřejmě nevzpomenu na název...prostě jak v mixéru udělaji super juice z čerstvého ovoce + jogurt nebo mlíko..med, co si kdo vybere, např. já jsem si dala Go Mango ;), ale ani Jahodové blues nebylo špatné :))
Nevím, jestli mám spoilovat, ale nějaké malé náznaky děje můžu nadhodit..teda spíš mé pocity z filmu. Za prvé mě dostala hudba...nijak objevná, ale na mě působila dost...obzvlášť přílet helikoptéry, víření prachu...to jsem měla v očích slzy a přitom o nic nešlo...divné :) Po přečtení několika komentářů na ČSFD jsem se opět utvrdila v tom, že někteří lidé nebudou spokojení nikdy, protože většina komentářů filmu vyčítá příběh z Japonska, že do děje ani moc nezapadá. Přitom právě tenhle příběh se mi zdál jeden z nejlepších a nikoliv nejslabších. Hlavně scéna s éčkama byla dost dobrá :) A celkově ta mladá Japonka se mi líbila, pěkné vlasy (fialový pruh v černých vlasech byl sper) a úplně jsem s ní soucítila (konec na té diskotéce).
Takže jasných 5*****. Teď si tak uvědomuju...dneska jsou Oskaři že? Doufám, že nějakou nominaci promění, má jich dost :)

btw: žádné týnejdž jsem nepostřehla, takže byl v sále klid. Vedle mě seděla na dvojáku akorát menší rodinka (ani ne roční mimčo), zřejmě cizinci, tam někde od arabů ;)...pán trochu funěl, ale jinak se to dalo přežít, žádní smradlaví zapocení burani :)) Akorát by mě zajímalo, jestli všemu rozuměli, když u japonštiny a u řeči z Maroka byly jenom české titulky...tak snad uměli dobře česky :)

Žádné komentáře: