pondělí 19. února 2007

Liška Bystrouška, Kafe a cigára, Erotikon


Asi začnu psát s diakritikou, zjistila jsem totiž, že to vypadá líp. Bohužel pro mě, páč teď ty posty budu psát sto let, ale liška Bystrouška se napsala s diakritikou sama, tak už u toho zůstanu :)) A vypadá to fakt dobře...seriózně...a tohle je seriózní blog, žádný xchat ;) No ale pokud plynule přestanu psát háčky a tak, omlouvám se předem, zvyk je železná košile :))

Včera jsem šla s mým hafíkem na procházku, skoro celu cestu mě vůbec neposlouchala, dělala si co chtěla, ale to je normal, většinou mě má na háku :)) Ale abych byla přesná, v důležitých chvílích vždy poslechne. No a jdeme a najednou me zarazilo, ze se Carrie zastavila a uprene se dívala do lesa...žádné srnky jsem neviděla nebo podobné zvíře, tak jsem v klidu došla k ní podívat se, co tam vlastně vidí...chvilka napětí ;)...uviděla jsem lišku, takovou malou lištičku, fakt moc pěkná, nebyla vůbec vystresovaná, že na ni civí německý ovčák...v pohodě odkráčela směrem do lesa. Lišku na živo jsem ještě nikdy neviděla (snad ani ne v ZOO...no dobře, v ZOO možná jo) a náš pes taky ne :)) Hlavně byla moc krásná...pěkné zvířátko to je :)

Večer...ehm vlastně v noci jsem se konečně dokopala k tomu, že jsem se podívala na Coffee and Cigarettes od Jima Jarmusche. Asi jsem byla unavená, protože jsem u toho málem usnula. Tohle ale určitě nebylo dáno kvalitou filmu! Nejlepší byly předposlední dvě povídky...tedy s Wu-Tang Clan a Billem Murray a pak ještě s Molinou :), to jsem se docela probrala :)) No a dnes odpoledne jsem se podívala na Erotikon. Pořád jsem očekávala tu *skandální scénu*, ale to jsem si bohužel spletla se slavnějším filmem od Machatého Extase...tak příště no. Ale i Erotikon je docela odvážný film (rok výroby 1929). Hodnocení tedy je pro oba filmy stejné: 4****

BTW: možná bych mohla mít možnost jít na Tokio Hotel zadara...ještě pouvažuju ;)

6 komentářů:

lama řekl(a)...

Ja taky pisu s diakritikou a misto hacku a carek mam na notebooku arabsky cislice ;) A styd se, ze si nevidela zivou lisku. Jako prazak muzu rict, ze lisky se nam mrouskaj v bohnicky lecebne naprosto ale naprosto bezne :))
A ty Kafe a cigara ... polovina filmu, tedy ta prvni, mi prisla k uzoufani nudna. Druha pule dobra. Nejvic se mi asi libila dvojrole Cate. Ona je dobra. Ale ty posledni jsou taky fajn ;)
Jo a zajdi si na to emo. Uricte se ti to bude libit a zapadnes mezi ty holcicky ewicky :p

mikra řekl(a)...

No to jsem si prave vsimla, ze pises, takze kdyz muze psat s diakritikou kdejaka lama, tak ja tim padem taky ze..ruce mi neupadnou ;) a taky to hledani klicovych slov...vsichni to urcite do googlu cpou s diakritikou ;)) Ja se nestydim...vsichni, komu jsem o te fox rikala, tak na me hledeli, ze jsem ji v tech koncinach videla, taze pssst :)) A Bohnice...ja ti nevim, jestli bych to tady zverejnovala, ale pokud jsi do lecebny dochazel ambulantne, tak urcite jsi videl spoustu lisek...to urcite...mozna i mluvily...nemecky (?) :D
Cate byla dobra, dokonce jsem ji pet minut verila, ze ta s cernyma vlasama neni ona :))
A Tokio Hotel to jisti...samozrejme...ruzovocerne botky uz mam, ted jeste ten zbytek ;)

lama řekl(a)...

do lisek se mi nenavazej, to je moje oblibena pohadkova postava - ma rada hrozny a sunku od kosti ;) no a to ze na tebe nekdo hledel ... nemuzu za to, ze mas za kamarady 4 lety decka (asociace na tema: cukrarna - deti - mikra - vek) :p

mikra řekl(a)...

jako jo, lisky jsou fajn, dyt nic nerikam, akorat trochu nechapu, ze se prohaneji po Bohnicich ;) (a sunka a hrozny...nejak ani nevim, v cem to ta liska rika...ktera pohadka).
A asociace mas dost pochybne, zadnym deckam jsem to nerikala :P

Anonymní řekl(a)...

kafe a cigára byly hafo fajn. všecky povídky :-) - a mám plakát (můj jediný, tak se musim pochlubit) heč :-)

mikra řekl(a)...

tak jako plakat od Kafe a cigara je fajn :)) (aspon ze nejaky plakat mas ;) a prvni dve povidky nuda...nastesti ve druhe (?) byl Steve! :))