středa 21. února 2007

Bonobo a DJ Food v Radosti FX!!!!!!



Sakra sakra sakra...proč jsem se o tom dozvěděla až teď???? Jak by řekla moje kámoška: "To je k po**ání!* :)))) No co, Bonobo me zase mine. A ještě k tomu má Radost dost pošahaný web, se kterým si Opera moc nerozumí (FF ta svině jo, ale diakritiku taky nezvládá ;) Tak aspoň ne moc kvalitni video, ale super atmosféra. Mohl by přijet s tadyhle tou kapelkou, az budu mit cas ;)



Před chvílí jsem si vytvořila účet v Opeře pro gmail, vypadalo to docela pěkně...obálky v trayi, ale už jsem si asi hodně zvykla na grafiku gmailu a vůbec, účet šel do koše, ale potom jsem se zase nemohla přihlásit na gmail (přes FF opět ano, takže chybka v Opeře), ale po restartech Opery opět vše jak má být :)

A to mi připomíná super film, který jsem viděla už dávno, ale docela mě dostal :) Má pěkný název: Lust och fägring stor (Všechno je jak má být)- hlavně Johan Widerberg (syn režiséra) je fakt kus ;)....teda byl, teď už asi vypadá jinak :/ (jo vypadá jinak, ale taky to není špatné ;) Takže na ČSFD 5*****. Krátká ukázka included :)

6 komentářů:

lama řekl(a)...

FX stejne stoji za prd, kdyby nebylo Solid Steel Sessions tak by to byl naprosto nezajimavej klub. Mozna tak pro Belu se svym 2-stepem, garage stepem a nevim v co se to dneska vyvinulo ;) To je jen takovy OT, abych sem neco napsal a samozrejme, jako obvykle, zkritizoval :P

mikra řekl(a)...

aha aha a aha...radost byla vzdycky zamerena na neco trochu jineho (teda ze jsem nikdy nenarazila na nic, co by me tam zaujalo) :D a Bela...no...ale je zase na R1 ;)
OT pekny, ale co vlastne kritizujes? hmm? Vsechno je prece jak ma byt a uz mam vic postu nez ty tsssss :P

lama řekl(a)...

nekdy kritika neni kritika, ale nutkani sdelit svetu svoji blbost ;) v tomto pripade jen poza a drsna slova :))

mikra řekl(a)...

drsna slova na adresu FX...cooool ;) drsna lama :)

lama řekl(a)...

mi povidej, takovou lamu bych hned chtel :)) (la pardon, lama prisla z pivniho dychanku a ma chlipne poznamky, svet celibatu neni lehky) :p

mikra řekl(a)...

hmmm..nejakou drsonku by lama chtela ;)