úterý 27. února 2007

Majspejs je docela užitečná věc ;)

A to doslova!!! (přeplácanost neberu jako argument, že je to na nic, protože pokud si člověk vybírá inteligentní friends, tak ti mají většinou i inteligentní majspejsy - vyjimky se ovšem taky najdou :P) Přidávají si mě různí lidé, vetšinou hudební uskupení, které mě zajímají a nemusím je ani nijak vyhledávat. Poslední dobou mě těší dnb projekty, které bych jinak asi neznala :)

Jinak moc nestíhám, takže slíbena *hora* a fotky někdy jindy...ale měla bych to nějak zvládnout do konce týdne. Taky volné místo na HDD se limitně blíží nule, což mi připomíná, že jsem měla spoustu lidem vysmahnout spoustu věcí...vzkážu pouze jediné: be patient ;)

6 komentářů:

lama řekl(a)...

Ajaj, ja to teda reknu. Takzvany hulanovity prispevek a lim -> 0 pouziva uz kdejaka lama :)) Nicmene sem rad, ze budu informovant o zajimavych dnb projektech. Jeste se zamer na breakbeat, triphop a hiphaphop by taky nebyl spatnej. Tedy pokud tam vystupujou Ewicky ;) K zaveru dodam, ze bych se taky rad vysmah, ale jediny co muzu provest je akorat sesmah na raka ;)

mikra řekl(a)...

tsssss....kdejaka lama ale taky nema zkousku z matematiky I-III ;) a ze sem se tech limit napocitala!!!! :P A s tema informacema, to si teda jeste rozmyslim (btw super triphopova kapelka z juesej si me pridala za frienda ;) a na ewicky ti kaslu (fakt zadne pedofilni sklony? :P). Jo a s tim vysmahnutim...to je tvoje smula, ja bych se urcit enesesmahla na raka, tohle se mi nestava (to jsme my, vyjimecni lide s pigmentem, ze kterych se nestavaji raci - ale nezoufej, budes tam dost dlouho, telo si zvykne :P)

lama řekl(a)...

lama je hloupa, nejaky zkousky z matiky ji sou ... ;) ewicka vypada na 18, nemuzu za to, ze je ji 13, krom toho to neni jen muj nazor :)) overeno z vicero kruhu ;) rak-nerak, tobe to muze bejet jedno, sem slysel ze u vas je moc "pekny" pocasi ;)

mikra řekl(a)...

tak vyrid tem svym kruhum, ze ve vasem veku je i 18 malo :P ...btw ty jeji rovnatka jsou fakt cute ;)

Snad možná zítra
Já nebudu stejná
Už nechci být dál obyčejná
Jsou večery delší
Já dospělejší
Než ostatním může se zdát.

Sem kapkou v moři
Co hráze bouří
A devátou vlnou se tváří.

Proč jak zapadlej krám
Cítit se mám
Když svítá
Dnes už neotvírám
Beruška si lítá
Dál jak
Neznámej klaun
Úplně down
Tě vítám
Nejsem protiklad
Co řešíš rád
Pak mě nosíš
Ve výškách si lítám...

Den líně snídá
Čas dál si běží
Já dnešnímu ránu nevěřím
Že pro pár kouzel
Svět neprobouzel
A tak v dešti mám sama stát?

Proč jak zapadlej krám
Cítit se mám
Když svítá
Dnes už neotvírám
Ve výškách si lítám
Dál jak
Neznámej klaun
Úplně down
Tě vítám
Nejsem protiklad
Co řešíš rád
Padne noc
Chci ve výškách se líbat…

Stejný stín
Stejný splín
Stejný smích
Já v sobě mám
Nejsi tím
Kdo mám jen klín
V téhle době
Nehledá

Už možná zítra
Já nebudu stejná
Snad možná zítra
Neobyčejná
Chci se stát

Proč jak zapadlej krám
Cítit se mám (cítit se mám)
Dnes už neotvírám(neotvírám)
Dál jak
Nesprávnej klaun
Úplně down
Tě vítám
Nejsem protiklad
Co řešíš rád
Padne noc
Chci ve výškách se líbat
Když svítá
Dnes už neotvírám
Ve výškách chci lítat
Dál jak
Neznámej klaun
Úplně down
Tě vítám
Nejsem protiklad
Co řešíš rád
Padne noc
Chci ve výškách se líbat

pocasi - no comment :P

lama řekl(a)...

to je text toho songu? :)) ten sem nikdy nevnimal, se vzdy soustredim na ty rovnatka ;)

mikra řekl(a)...

to je velice nadcasovy text :P