čtvrtek 1. března 2007

dodatek k Babel

Ještě jsem si vzpomněla na docela důležitou věc, která mě dostala :) V předsálí, tam jak se kupujou lístky, tak tam je zavěšená plazma nebo co a pouštějí tam trailery a reklamy a tak. No a v 10:00 PM už tam pouštěli nějaké klipy...sem nechápala...normálně jsem zaslechla konec Blockhead - Insomniac Olympics a pak jeste Wagon Christ...žádné logo televize jsem nezahlédla...fakt divné :) Ale strašně mě to potěšilo...úplný balzám na duši po těch ewičkách a paris apod. ;)

5 komentářů:

lama řekl(a)...

koukam, ze se tu nekdo pase na mych modlach!

mikra řekl(a)...

kdyby nebylo me, tak ani nevis, kdo to Blockhead je ;) ty modlo :P

mikra řekl(a)...

jo modly paris a ewicka...sem naka nechapava :)))) musim se prepnout do modu cteni mezi radky :D

lama řekl(a)...

:smajl s u uplne vykroucenejma vocima:

mikra řekl(a)...

tsss...tak at si je neukroutis...docela dulezita vec :P