sobota 10. března 2007

Poslední sníh!


Tak když už jsem dost lidí navnadila na tento post, už to prostě musím napsat :)) V pátek jsme si se ségrou vymyslely, že na lyže jedeme i kdyby třeba lilo, takže jsem zjišťovala ve čtvrtek stav sněhu, webkamery, všechno...původní cíl, kde jsme měly jet, tak tam už bohužel skončili sezónu, ale cíl číslo dvě vypadal slibně (-1 °C, 10-25 cm sněhu)...akorát ten snímek z webcamu vypadal hodně neaktuálně.

Takže když celou noc pršelo a ráno žádný ruch (neslyšela jsem ségru vstávat, jenom pořád mobil jako budík zvonil...a vždycky jsem to posunula o 10 min :)), myslela jsem, že to vzdáváme a můžu v klidu spát, páč skibus jel v 8:14 a nic nebylo nachystané a už bylo půl osmé...ovšem v 7:35 jsem byla definitivně probuzena, že teda fakt jedeme. To ale není nic pro mě...já potřebuju aspoň hoďku se nějak vyhrabat z postele a udělat ze sebe normálního člověka. No prostě barák jsme opouštěly ve velkém chaosu...samozřejmě mi nešly v tom stresu nasadit čočky, dvakrát jsem se píchla nehtem do oka, ale nakonec se vše podařilo :)

Naštěstí bydlím u nadru i autobusáku, to je moje jediné štěstí, jinak fakt neviím...asi bych musela vstávat o 2 hoďky dříve :)) Na autobusáku jsme čekaly asi 4 minuty (takže dobrý tajm jsme měly)...jako jediné lyže, zimní oblečky...docela sranda...ještě jsem v autě, které přijelo naložit nějakou osobu, poznala spolužáka z gymplu, nemohla jsem ho poznat ani s čočkami, zase vypadal nějak jinak, než když jsem ho viděla naposledy...docela se bavil pohledem na nás, ale my jsme to zvládly a nenechaly se vyvést z míry.

Skibus přijel úplně prázdný, což byla první zrada...druhá zrada byl dotaz řidiče: A co tam s tím jako budete dělat??? (myslel lyže samozřejmě)...a my: Tam se nelyžuje? Na netu psali že jo. A on že neví, že možná jo. Tak jsme teda zacvakly 92 kaček, přistoupila akorát jedna paní a vyrazilo se. Sníh nebyl vážně nikde, ani když už jsme byli ve vyšší nadmořské výšce...pořád nic...akorát rozvodněné řeky a potoky. Vlastně jsem ještě neřekla, kdeže jsme to vážně jely že..no takže cíl 1 byla Bílá, cíl 2 Mezivodí.

Když jsme dorazili na Bílou, která teda byla už zavřená, tak nás trochu přepadla depka...sjezdovky byly pěkně hnusné...úplně hnědý sníh. Tam se čekalo deset minut, poté teda už konečně směr Mezivodí...a nálada se lepšila, na okrajích cesty byly zbytky sněhu, i když vzdálenost mezi oběma místy je pouze 2 km.
Vystoupily jsme a zase depka, protože to fakt nevypadalo, že by se lyžovalo, na parkovišti jedno auto...ale nakonec vše dobře dopadlo, uviděla jsem vlek v provozu a jednoho lyžaře :)))

Celodenní permanentka stála tři kila, to je docela v poho, i když jsem si musela vystát docela velkou řadu, protože zrovna přišlo asi 40 děcek (zřejmě lyžák, střední škola...nebo základka, těžko říct) vracet čipovky...no ony to už jsou nějaké bezdotykové karty...se nemusí nikam strkat, jenom se projde přes turniket (novinka, měli to tam letos poprvé). Všude bylo bahno a voda....ale z dálky od kasy ta sjezdovka nevypadala úplně beznadějně.
Musím teda říct (pro rýpavé jedince), že Alpy to rozhodně nejsou...je to fakt dost malý kopec, tři vleky, člověk to sjede za půl minuty...někdy ani to ne. Ale já to tam mám ráda...naučila jsem se tam lyžovat, takže nostalgie :)) Nebudu popisovat vše, jak to tam vypadalo...vše řeknou fotky :)) Akorát prostě málo sněhu a hodně bláta a trávy ;)...všude odtékala voda a sníh vypadal jako namočený cukr krystal. První jízda v poho, ale pak začaly jezdit ještě děcka z lyžáku...asi základka, takže za hoďku se to všechno rozbilo a vůbec to nejelo...nuda no...poslední jízdy mě už vůbec nebavily.

Takže od devíti do půl třetí jsem toho měla akorát tak dost...ještě k tomu jsem spadla (což se mi fakt netává!!!!)..se ty karvy nějak zařízly...no...pád byl v klidu, akorát jsem si obnovila mé staré zranění...eh...opět naražený zadek :)) No ale to nějak přežiju.
Zpátky jel skibus v 15:17...na zastávce ještě čekaly taky ty děti z lyžáku...nějak to ta jedna učitelka pomotala, vyřvávala, že jí přece ta ženská z bistra říkala, že autobus má jet ve tři, přitom v jízdním řádu žádný takový napsaný nebyl..no nakonec nasedli do nějakého prvního busu a pro lyže přijelo auto zvlášť...řidič se ptal, jestli nechceme svézt..bohužel jeli jiným směrem :( Za chvíli tedy přijel náš skibus...opět prázdný, stejný řidič :)) V Bílé přistoupil nějaký týpek...tak co holky, žádný sníh co..byl velice vtipný...pak ještě za ním přišla jeho kočka...vypadali docela divně. Celou cestu se ze zadních sedadel, kde seděli, ozývaly divné zvuky.

Doma mě ještě čekala níže avizovaná rodinná akcička...nebyl to moc dobrý nápad, byla jsem z toho všeho mrtvá, takže to cinzano a víno mě dost zmohlo. Ještě k tomu jsem si musela umýt vlasy, to je taky opruz, počkat až aspoň trochu uschnou, tím pádem jsem šla spát ve dvě ráno a pak vstávat v půl deváté do práce...no...a ještě k tomu nám někdo poblil plot...dost nechutná záležitost...lidi jsou prasata. Někteří by neměli chlastat, když to neumí ;)

15 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hézký :) Díky za zvednutí dnešní nálady... Zas mam ňákou depku..

mikra řekl(a)...

to jsem rada, aspon neco :)

lama řekl(a)...

davam body za lyze, tedy ty 2 prkynka ;) snih teda vypada odpudive na prvni pohled, a ze si spadla na zadek, tak stejne bys na nej mela dostat za vcerejsek :)) jinak ja te chvalit nebudu, jeste by si mohla spychnout a tudiz stale zustavam v pozici kverulanta a rypala :p

mikra řekl(a)...

body prijimam...kolik presne? ;) jinak vcerejsek uz je historie :P a dal si klidne rypej, mi to neva ;)

lama řekl(a)...

moc bodu nedostanes, ses moc mlsna ;) a jinak, vis ze se historie opakuje a zaroven dvakrat do jedne reky nevstoupis? :p

mikra řekl(a)...

a co to s tou rekou a historii ma spolecneho? :))

lama řekl(a)...

zkus google ;)

mikra řekl(a)...

ale jo, ja samozrejme vim o co go, jenom nechapu, proc je to zminovano tady a na co to je zase narazka :P

lama řekl(a)...

v tom pripade to neni vubec dulezite :D

mikra řekl(a)...

taky dobre :))

mikra řekl(a)...

aha...uz mi to docvaklo...co asi delaji me mozkove bunky :/

lama řekl(a)...

taky dobre :)) :p

mikra řekl(a)...

r nebo ř?

lama řekl(a)...

je to tak dulezity? :))

mikra řekl(a)...

neni...se jenom ptam ne ;)