pátek 2. března 2007

tired cat :/


Ježiš já jsem tak mrtvá a to je 9 hodin ráno. Poslední dobou chodim spát kolem jedné, dvou AM a už jsem si na to pěkně zvykla. Kolem desíti večer mám krizi, ale to se mi zdá brzo na spaní, pak to překonám a ve dvě ráno jsem v plné síle a čumákuju do monitoru :)) Seznam na icq vždy prořídne, ale jsou stálice, které komp snad nikdy nevypínají a ani snad nespí :)) Dřív to bylo ale horší, půl čtvrté nebyl pro mě žádný čas ;). Taky jsem přišla na to, že je docela dobré si pustit v tak nekřesťanskou hodinu nějaký film (seriál nedoporučuju, to se vždycky zaseknu)...např. Lost in translation byla dobrá volba...prostě ideální...asi napíšu do filmX, ať mi tu nádheru pošlou. Btw mají vyjít další filmy, takže se docela těším. Hlavně na Arizona Dream (jj...Johnny...aaach ;). A už se nemůžu dočkat na Fontánu (na kompu to odmítám sledovat)...a na majspejsu už mám za kámoše jak Darrena tak i Clinta..vlastne i Kronos Quartet :)) Hlavně Darren má super majspejs...ve stylu Fontány...ten film bude prostě vizuální i hudební orgasmus ;) Doufám, že má očekávání budou naplněna, protože když se moc na něco těším, tak to většinou nedopadne podle mých představ a vůbec...no ale v tomhle případě snad ne.
A ten majspejs...členové českých hudebních uskupení se zdají jako velice vstřícní a milí lidé, viz. komenty od Nieriky, N.O.H.A. (asi bude guest list!!!! :))), Bratrů Orffů (teda jednoho bratra), Here a tak :) A už mám v těch friends docela bordel, páč za chvíli stovka a když někdo reaguje na můj request, tak se musím spoléhat na to, že si pamatuju, kolik friends jsem měla, jestli někdo přibyl, najít toho nového frienda a poděkovat za add...přece jenom slušnost musí být ;)..no a to je náročné. Každopádně chystám post s doporučeními na jednotlivé majspejsy, které mě zaujaly a tak.
Ještě musím upozornit na dokumenty, které dávají vždy ve čtvrtek ve 20:00 na ČT2. Minule to bylo o rodičích, kteří přežili své děti (hrozně smutné a strašné) od Sommerové a včera zase o starých lidech a eutanázii...ještě jsem se nedívala, co bude příště, ale pokud to bude pokračovat v podobném duchu, tak bude možná nejlepší dat si potom aspoň panáka na uklidnění ;).
A to mi připomíná další věc a sice, že by už konečně mohla dorazit z privátu kámoška a mohly bysme konečně někam zajít zapařit (anebo možná bude lepší zajet za ní do Brna ;) No musím se s ní domluvit.
Hmmm a taky bych měla napsat do Reflexu, že teda moc dík za kalendář od Šibíka...už jsem mu vybrala místo a myslím, že nejlepší v pokoji...nahodím nějaké fota :) ...časem :D

16 komentářů:

lama řekl(a)...

Bych chtel videt ty pravidelny kamose co zevlujou v pul 4 na netu ... to uz je pekna uchylka ;) Lost in Translation ... mmmmm. Love it :)
Majspejs ... nuda, modni vlna a vubec.
A prosim, az te navtsivi kamaradka z privatku tak nezapomen nejake fotecky nebo lepe jeste video. To vis, sem znacne sexualne deprivovany a slecny studentky na z privatu jsou dobre. Aaaano ;)

mikra řekl(a)...

no par jich je :P a na majspejs mi nesahej, byl pochvalen muj vkusny layout a tak...a hlavne, kde se ti postesti, ze pokecas s nekym znamym? hmm? ;)
Tsss a co jako s kamaradkou? To uz mam za sebou ty hry typu vadi nevadi (tak a ted se budete spolu libat) :P porid si tu nafukovaci pannu, jak ti doporucoval nekdo na blogu, rozmery ma celkem idealni :P

lama řekl(a)...

s nekym znamym? ja sam sem dost znamej tak si vystacim sam, nepotrebuju radobyhvezdy :p je dobre, ze jste zvladli holcici verzi flasky, to se ceni, ale proste dnes je moderni jit s telem ven, a ktera nejde je divne ;) pannu si strc vis kam :p

mikra řekl(a)...

tak jako muzes se klidne pridat...mazu jenom svoje komenty :))) btw jsem ti hodila uzitecne odkazy do shoutboxu ;)

mikra řekl(a)...

jedna trapna odpoved 2lama: jo ty si vystacis sam ve vice vecech...chapu ;)) hmm a holcici verze flasky -> typicke...spis me berou libajici se kluci, asi si to budu muset nekdy zase zahrat ;) tak pannu ne no...zrejme staci jenom umela vagina (ja se v tom nevyznam) :P

Anonymní řekl(a)...

O zevlování mi nemluv... Mám to pravidelně minimálně do 2AM :) No, vobčas z toho vyleze aspoň něco k přečtení nebo prohlídnutí pro ostatní lidi, že... Jinak dík za zařazení mezi zajímavý blogy :))

lama řekl(a)...

TOHLE ma bejt ta odpoved? Ta smec? Jsem opravu zklaman. Tudiz uz ti nic nenapisu ve stylu hulanoviteho prispevku. Uz zadne spicy komenty u mikry, jen sed a blato :)))

lama řekl(a)...

este sem teda chtel rict, ze sem rad, ze sou tu novy diskutujici, pravdepodobne si o mikre uz udelali obrazek a tedy nemusim tu (donekonecna) propirat spinavy pradlo! no a taky proto, ze si odpocinu, slecna se bala, ze ji sem nikdo nebude nic psat, tak sem se uvolil a predvedl sve prave ja (miluju tu anonymitu) ... a jinak pro mikru: stahnout link na muj "blog", policije z uherskyho hradista po mne zas pase a timhle prozrazuji lokaci! nerad bych, aby me zameril us radar z ceskych brdu a haju! grazie :)

mikra řekl(a)...

2kihsleek: tyjo...uz konecne chapu to O2 :)) no jinak me chapes a to je dobre :) a to pridani do uzitecnych blogu...vidis...nekteri jsou radi, nekteri chteji smazat :))

mikra řekl(a)...

2lama: jo to je presne ten trapny koment ;) a spicy komenty...ehmmm...ja znam akorat tu kabelovku :P (to predtim mely byt vsechno hulanovite prispeky?!)

co se tyka druhe casti, co se jako slecna bala? tady uz asi nekdo zapomnel na: zaloz si taky blog, at ti tam muzu neco psat :P a na smazani linku zapomen :P

lama řekl(a)...

mas pravdu, hulanovite nebyly, pac nepicham kuzlatka, nemam QI 254 a penis mi s modrou prostatou nemeri 28 cm ;) aha aha a najednou se to obraci proti me, ale co, ses zenska a to se musi neco vytrpet, pac v nekterych vecech se nedate presvedcit a ... vlastne to ani nestoji za tu namahu, tudiz a protoze bych sel na pivo, ale pudu maximalne tak do koupelny :(

mikra řekl(a)...

2lama: ale kdeze 254...hulan ma "jenom" IQ 150 ;) (zajimave ze 28 cm si pamatuje kazdy)
a co trpet, jak trpet...ja tady rikam pouze pravdu ;) jinak teda nechapu ve kteych vecech se NEDAME presvedcit?? prece tady nebudu prikyvovat na uplne nepravdy ;) koupelny jsou lepsi nez nejake pivo :P

lama řekl(a)...

vtipne, no, mozna ti neco odpovim po praci, kazdopadne, je zajimave, ze to cislo si pamatuje hlavne kazda ;)

mikra řekl(a)...

no takze se zase nedockam zadne adekvatni reakce...

lama řekl(a)...

ale ja myslim, ze neni treba neco vysvetlovat, kdyz to kazdej vi ;) a nemluvim zrovna vo tobe, abys me za slovo furt nebrala :)) konec hlaseni, nastava hlaseni z minaretu a to si musim vyposlechnout :D

mikra řekl(a)...

to mi je jasne, ze zase nejake zevseobecnujici zavery...ja jen, at se z toho treba poucim do budoucna vis? ;)