neděle 25. března 2007

Ta2t2o II


Na úvod: nenávidím změnu času (zimní na letní)...proto i když už je skoro jedna, tak se mi ani nechce moc spát, ale zítra (dneska) ráno budu mrtvá...no nic. Aspoň dopíšu story o tetování.
Předně...nechci tady dělat nějakou přehnanou reklamu studiu, kde jsem byla, ale nemůžu si pomoct :)) Za prvé skvělá hudba (zapomněla jsem se zeptat, cože to hrálo minule)...hned jak jsem vešla dovnitř, tak Bonobo...nová deska...jo! Škoda že jsem tam byla jenom hoďku, takhle jsem slyšela jenom druhou polovinu Days To Come no a pak začátek starší desky....asi jenom po Keto, takže nic moc :( No a za druhé příjemní lidi a tak... Kdyby třeba někdo chtěl vědět, jaké to je nebo o následné péči, nechť vznese dotaz, ráda odpovím ;) Hlavně to nebolí...no možná trochu jo, ale fakt jenom minimálně. Záleží na místě (např. kotník, krk asi není úplně ideální co do bolesti)...ruce, ramena, záda jsou myslím ideální.
Termín byl stanoven na jedenáctou hodinu, přišla jsem asi jenom o pět minut později - trochu jsem překombinovala bus s tramvají. Uvnitř byl ještě jeden borec...měl "rozkreslenou" celou hruď..kontury přes ruce no a zrovna mu ten druhý člověk stínoval místa kolem bradavek a kolem klíčních kostí...no ještě si tam chlapec poleží, než to bude mít celé hotové :)) Já jsem teda taky zaujala pohodlnou pozici na polohovacím křesle, podepsala jsem prohlášení, že mi už je 18 atd apod no a mohlo se začít...obrys byl v pohodě, akorát vybarvování (jiný typ jehly) bylo trochu náročnější, ale v podstatě skoro až příjemná záležitost (sem tam mráz po zádech). Ke konci mi bylo fakt líto, že už to je hotové...klidně bych tam vydržela další hoďku ;)
Rodičové jsou v pohodě (akorát mamka stresovala: takové velké!!!! vždyť to bude vidět ve svatebních šatech a je to nastálo!!! - její starosti ohledně svatebních šatů bych chtěla fakt mít :D...otec taky překvapil: tak ukaž, máš něco propíchnuté?...tetování...aha...kolik to stálo...dvě stovky ne?...1800???? tak to bych nechtěl za takové prachy!...ale jinak pěkné :D, no a babi se to taky líbí...docela chápavá a tolerantní rodina :))
Hmm jdu spát...o pátečním hektickém dni napíšu zítra.

2 komentáře:

lama řekl(a)...

mne se zda ze ty hrozne stresujes ve verejne doprave, to je pokazde nejaka silena kombinace ... no jeste, ze u vas neni metro :)) ... a prej svatebni saty, haha, to si urcite napsala schvalne, aby se nekdo na to chytil, jenze ja to nehodlam vubec komentovat ;)

mikra řekl(a)...

schvalne..to urcite X) a jak by se na to asi mel nekdo chytat??? btw sama jsem byla prekapena, ze uz nekdo uvazuje o ME svatbe...no...az me to vydesilo :)) heled se, klidne komentuj, na to to tady je ;)))