středa 18. dubna 2007

Moje paměť lim -> 0

A to vůbec není myšleno na nějaký mirandapack, o kterém jsem fakt nevěděla. Ale to je jedno...každopádně jsem včera čekala na Six feet under, začíná to vždy ve 22:00, těším se jak malé děcko, protože 14 dní zpět nebylo nic (Liga mistrů - zajímavé, jeden zápas skončil 7:1, sem nevěřila svým očím :D), kouknu na time, třičtvrtě...ok...času dost, ovšem to bych nemohla být já...vzpomněla jsem si až ve 22:11!!!!..., že by teda nebylo od věci se na sedmý nebo kolikátý díl podívat...hmm...11 minut v lese. No a pak mám ještě další různé příhody s pamětí jako např: poslala už jsi ty prachy? dala jsi stahovat to a to...hmmm teď mě napadlo, že si musím koupit DVD Arizona Dream :D Hmm a minulý týden jsem zase zapomněla jit na Zvedá se vítr z projektu 100. Tento týden už ale nesmím zapomenout...dávají totiž Na sever severozápadní linkou a to si prostě nesmím nechat ujít.
Jinak se neděje nic moc převratného, kérka se úspěšně regeneruje (tedy spíš kůže), včera jsem to byla zkontrolovat a asi se zřejmě bude muset dobarvit ocásek a ouška ;).
Pes furt nehárá, tak nevím kdy se pojede do Teplic za ženichem, jak to bude se štěňátkama, ale snad nějaké budou...když ne tohle, tak na 100% budou koťátka...na zahradě, v takovým jako přístřešku na zahradní náčiní a bordel, bydlí 2 - 3 kočky (jeden kocour a dvě kočky...těžko říct) - z toho jedna je asi těhotná :)) Páč na to jak je malá, tak je docela tlustá a ze žrádla to určitě nemá, když ji nikdo nekrmí.
Pořídím potom fotodokumentaci ;)

29 komentářů:

kihsleek řekl(a)...

No už jsem myslel, že nic nenapíšeš :))

Jinak s pamětí jsem na tom hodně podobně... kolikrát si musim dopočítat, kolik mi vlastně je... ale to už víš. A jaktože nekrmíš kočičky?

mikra řekl(a)...

no to jsem taky myslela, ze se k tomu snad nedokopu ;)

hmm krmit kocicky mam zakazane od otce...a stejne by to sezral pes, kdyby to nasel :( ale dneska zase byla na strese...porad jenom ta seda tehotna, ten zbytek nevim kde je :)

lama řekl(a)...

souhlasim s otcem, je nerozumne krmit ty privandrovalce! akorat se to mnozi, mnouka a zebra, aaano, a to je zle a spatne ;)

mikra řekl(a)...

tady ty kocicky vubec nezebraji, nejsou vsechny jako v Omanu! :P

lama řekl(a)...

prej kocicky, ja se snad picnu ROFL

mikra řekl(a)...

picni, to bude nejlepsi...LOOOOL

lama řekl(a)...

LOL pouzivaj leda tak teens ;)

kihsleek řekl(a)...

Teď mě tak napadlo... Máš je pojmenovaný? Ty kočičky, samozřejmě... A proč to máš zakázaný? :p

kihsleek řekl(a)...

lama: jj. dospělý rovnou ROFL :))

mikra řekl(a)...

lama: ja se citim porad mlada :P

kyslik: jezis a co jineho? :))) no jinak nemam pojmenovane...to jsou proste kocicky...a zakaz plati i pro ostatni zviratka krome naseho psa...jo a zpevi ptaci jsou taky povoleni, tim padem hrdlicky a holubi nemaji sanci :/

kihsleek řekl(a)...

Tomu se říká přirozenej výběr nebo tak nějak, ne? Úspěšnější živočišnej druh přežije, neúspěšnej vymře... V tomto případě přežije ten, kterej se víc líbí rodičům.

Ale kočičky přežijou všechno, páč sou vychcaný a lověj ty, kteří se líbějí rodičům.

Konec přednášky :p

mikra řekl(a)...

hmmm, tohle je ale takovy dost samoucelny vyber, ale ty kocky se nedaji, tudiz jsou stale u nas :))

super prednaska a nohy ;)

lama řekl(a)...

ty veee, pomoc, kocicky, to je jak teens blog, simte, udelej uz s tim neco x) kocky sou proste od prirody svine a je jedno jestli je omanska nebo ceska, vsechny sou vychcany jak mraky ;) krome kocoura Toma, ten je dobrej

mikra řekl(a)...

kocour Tom, zname, nuda, dal X) kocicky jsou fajn ;)

lama řekl(a)...

prijde mi ze sis oblibila taky papouska :p

mikra řekl(a)...

jo, papousek je taky pekne zviratko...ptacek ;))

lama řekl(a)...

ja padam ... :)))

mikra řekl(a)...

pozor na hlavu apod.! :P

kihsleek řekl(a)...

Já jen doufám, že nepadáš z okna. To by byla věčná škoda :p

mikra řekl(a)...

zejo...velka skoda :)

mikra řekl(a)...

nechces si o necem promluvit?

lama řekl(a)...

coze?

mikra řekl(a)...

uz nic :))

lama řekl(a)...

aha, skvele

mikra řekl(a)...

hmm...takze nejaky problem

lama řekl(a)...

velkej, treba se mi nedari tvorit kosaty vety a souveti, ale usecny taky neni spatny, vypada to sik ... a vubec me to nezajima a ani me to specialne u sebe neprekvapuje, ze, takze ani nestojim o zadnou promluvu ... tak!

mikra řekl(a)...

dobre dobre, jenom v klidu (btw tohle byla dost kosata veta)

lama řekl(a)...

ja sem v klidu, kdybych nebyl, tak uz sem davno prikurtovanej na luzku a dost bych kousal ;)

mikra řekl(a)...

no, tak aspon ze tak...ale nevypada to teda :P