pátek 6. dubna 2007

Duna


Duna je sci-fi...fantasy a tohle mě zrovna nikdy moc nebavilo, ale je to Lynch, takže co bych pro něj neudělala ;) Začátek...asi prvních 20 minut je fakt nuda, ale dokázala jsem se přes to přenést a neusnout...Ona to asi ani není chyba Lynche, producenti mu do toho kecali apod...každopádně druhá půlka filmu je o hodně lepší, zapamatovala jsem si zhruba všechny jména a člověk se začne orientovat i v názvech planet. Kyle MacLachlan je zase k sežrání ;) Má tam velice..velice kladnou roli, jako ostatně ve všech filmech kromě (pozor..spoiler) konce Twin Peaks :)) Někdy to až moc připomíná hollywoodské velkofilmy se superhrdiny, ale dá se to překousnout. Jinak samozřejmě potěší klasické *lynchoviny*, ale je jich jako šafránu :/ O to víc se těším na Inland Empire, protože už mám první střípky, o co tam asi půjde. Tak předně 3 hodiny čistého času :)) No a první polovina filmu klasický Lynch, druhá polovina téměř bez děje (bylo mi řečeno: Lynchovy noční můry, sled událostí, fakt psycho)....celkové hodnocení *tříhodinový výplach mozku* :))

2 komentáře:

lama řekl(a)...

duna = nuda, pro tebe zadna novinka, ale musel sem to napsat ;)

mikra řekl(a)...

nj nj...vime :P