neděle 22. dubna 2007

Koller, Support Lesbiens, Post-It


Hmm tak začátek píšu už podruhé, protože předtím, asi v polovině celého postu, mi spadla Opera, čímž mě pěkně naštvala...asi udělali soudruzi ve verzi 9.20 nějakou chybu X) ...jo a taky už asi nebudu pít, no ale o tom potom (další post) ;)
Na začátek malá citace mého horoskopu z Metra, které někdo zapomněl ve vlaku: "(18.4.2007) - Dnes máte výtečnou příležitost jít se někam skvěle pobavit s přáteli nebo s milovanou osobou. Nenechte se odradit pomluvami." To bylo prostě přesné, až mě to překvapilo ;)

Cesta do Ovy v pohodě až na pitomou výluku, která bude ještě celý tenhle týden, ale přežít se dá všechno. Ještě před koncertem jsme se ségrou byly na večeři v Mexicaně (výýýýborný steak!...jo...je to ten šíleně nevkusný interiér mající připomínat Mexiko v bývalé kavárně Elektra), brousila jsem si zuby na Coronu nebo Desperados, ale 9 pětek se mi zdálo fakt dost.

Před Tatranem (ehm..vlastně teď to je Čas aréna :D) už nikdo nestál, páč Post-It jako support to už rozjížděli, takže jenom pár policajtů před vchodem...pohoda. Post-It je nu-metal či co, každopádně české texty zní trochu směšně, ale vše odpuštěno (zpěvák je moc pěkný a od kytaristy s dredama mám autogram ;)

Btw Koller má teď taky pěkného kytaristu ;) a na perkuse hrál Kollerův syn, což jsem netušila. Zahrál skoro celou novou desku + staré osvědčené fláky typu Chci zas v tobě spát, Černí andělé, Amerika ale hlavně Na mě zapomeň!!! To by mě ani ve snu nenapadlo, že zrovna tuhle věc uslyším někdy naživo (na tom jsem ujížděla celou základku) :)) Vyskytlo se pár problémečků, chvíli nešly světla (Koller:"Asi se nám pos*aly světla.") a během jedné písně byl zřejmě divný zvuk (hmmm..zrovna v Dnes mě upálíš), takže na konci sešel Koller dolů napravo za zvukařem a něco mu tam naštvaně říkal :))

Kluk za mnou to komentoval:"Tak teď ho zje*al." :D Stála jsem úplně vpředu, takže vše bylo krásně vidět...i to, jak Kryštof Michal hulí - moc pěkně to vonělo :))
Supporti byli ok, měli asi nejlepší zvuk, ale mně se zdá, že chlapci už začali vydělávat těžké prachy a moc mě to teda nebere...nejlepší jsou stejně první dvě desky + Regeneration.
Ale užívali si to. Kryštof:"Tady je vidět, že si umíme udělat dobře :D" - po nějakém drsném kytarovém sólu a tanci.

Cesta domů v klidu, akorát nějaký pán mi v autobuse masíroval kolenama moje záda, asi až po čtvrt hodině pochopil, že by si ty nohy mohl dát jinak X) Řidič dal ještě do placu pár historek o tom, že večer vozí jenom samé ožralé lidi a jednoho prý musel spolu s průvodčí z autobusu vyhodit, prý se to fakt nedalo :)) Nj, to je život.

12 komentářů:

kihsleek řekl(a)...

Už nebudeš pít? To by byla škoda :)

mikra řekl(a)...

no mozna ani nebyla :D jeste uvidim ;)

lama řekl(a)...

Protoze se ocekava, ze budu reagovat a ze si rejpnu tak tedy jedem ;) Post-it ... sracka. Nema cenu ani tenhly ala Linkin Park nebo co komentovat. Koller je mi suma asi tak jako, skoro, vsechno od Lucie. Ale jak muzikant je asi dobrej. No ale nema to proste koule ;) A Supporti ... celkem se mi libilo prvni nebo druhy album. Ale to posledni je nuda. Takze taky nezazivny, ale chapu. Co v Owe, kde je udalost roku Barvy ;) Btw treba v Olomouci uz zacina ject Let it Roll, fajny to dnb dychanek ;) No a takze co me zaujalo, ze to sponzor byl Nugget clothing, kde maj dost pekny hadry a .. takze jak ze jako nebudes pit? Nove spatne predsevzeti? A co trafka? ;)

mikra řekl(a)...

eeeh...jako kdybys cet mezi radky, tak v podstate se vsim s tebou souhlasim ;) jinak jo...Nugget je muj sponzor :D...ne..vazne...to je jenom nalepka na klavesnici, kde jsem to fotila :)))
hmm a s tim pitim...specifikovala bych to jenom na to, ze uz nebudu michat slivku, vino, berentzen jabko a metaxu :P trafka samozrejme ano ;)

lama řekl(a)...

chmm, na to se neda nijak rejpave vodpoveded ... sem zklaman :/ :D a coze ta zmena dizajnu? ;)

lama řekl(a)...

joo, sem si nevsim "slivku, vino, berentzen jabko a metaxu" ... to ses teda dal nez prumerna lama, takze ti davam nasledujici smajl :X

mikra řekl(a)...

zmena dizajnu nebyla nutna, ale...to mas jak s avatarama :))) no a toho smajla si nech, JA ho nepotrebuju :P (ano, jsem mnohem dal nez nejaka lama X))

lama řekl(a)...

no nic no, ze ani lama neni tak hloupa aby mixovala takovy mnozstvi alku ;)

mikra řekl(a)...

na mnozstvi nezalezi, hlavne ze probihalo vse v klidu...az na rano, ale jak rikam...:X nepotrebuju! ;)

lama řekl(a)...

tyve, to sou komenty jak z matersky skolky ...

mikra řekl(a)...

muf muf ;)

lama řekl(a)...

eeech, no dobre :D