úterý 4. září 2007

Pan's Labyrinth (El Laberinto del Fauno)


KONEČNĚ jsem si udělala čas na Faunův labyrint. Jak uz jsem tady psala někdy před nevím kolika dny, nejdříve pár nehod v podobě titulků, ale napodruhé už vše v pořádku :) Nejdřív jsem se trochu "zakecala" s hermitkem, takže jsem se k tomu dostala až kolem 23:45 ;) Nevadilo nic.

Možná bych k tomu popisku na ČSFD přidala ještě krvák nebo tak něco...asi třikrát...čtyřikrát jsem raději zavřela oči. Některé scény jsou hodně drsné, vše trochu zmírňuje Faun (i když i ten vypadá spíš jak strašidlo). Po výtvarné stránce super...výprava, kamera...některé detaily jsou věrohodné až moc :) Hodně podařené mi přišly "lítající víly", zvuky co vydávaly, gesta...příšera v podzemí s očima v dlaních byla strašná, ještě že se tak pomalu pohybovala.
Ze začátku celý film vypadá jako pěkná pohádka (až na sadistického a krutého kapitána), ale postupem času scén s "pohádkovými" postavami ubývá a člověk musí sledovat realitu až do tragického konce...anebo ne?
5*****

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

wow, tak ty si to videla? fakt skvely film, sice trochu surovy, ale da sa:)najlepsi bol ten, co sedel za tym stolom s jedlom, co mal oci v rukach:D

mikra řekl(a)...

nj, ten byl strasny...des bes :))