úterý 25. září 2007

Budoucí miláček ;)


Pokud mě moc neotráví ty Visty...moc se na ně netěším, ale tak co no...možná udělám "wow!" :))) Každopádně komplikovaný výběr, protože nejdřív jsem si vymyslela tenhle Asus F3SC (F3SC-AP062) (bez OS, takže jsem na případnou komplikovanou instalaci XP a milion ovládačů připravila jednoho chytrého člověka, který teda řekl že žádný problém, ale i tak...), vzniklo ale pár problémečků s dodáním a tak, proto dnes dopoledne spousta telefonátů a další výběr. V záloze jsem měla HP Pavilion dv6580 (GQ204EA#AKB). S tím by problémy nebyly, ovšem přece jenom trochu slabší stroj (i když zase vypadá moc pěkně a má lepší grafickou kartu, ale já stejně žádne hry nepařím, takže mi to může být jedno ;) Pak jsem ovšem našla Asus F3E (F3E-AP065C) a tohle je moje finální volba. V pondělí...nejpozději v úterý bude doma.

Žádné komentáře: