úterý 11. září 2007

Štěňátka :)


Konečně jsem se dostala k napsání postu o štěňátkách našeho psa...ufff. V příštím životě chci být naším psem. 6.9.2007 byla dost zima, pršelo opravdu hodně, pořád někdo strašil v televizi povodněma a Kerinka se rozhodla rodit :) Celý den už byla nervní, do původní porodnice pršelo (ještě se bude muset opravit střecha), takže se narychlo splašil ze sklepa starý stůl a upravil se tak, aby tam s těma štěňatama mohla pár týdnů být. Samozřejmě pořád hrabala do novin a kartónů, takže to trochu zdemolovala.

Hodinu před porodem ale ležela pořád na mé posteli (normálně má zákaz...teoretický zákaz :)), natažená...viz foto :) Kolem půl desáté jí ale praskla voda či co, takže jsem měla trochu mokrou matraci, ale tu noc a následující den jsem stejně nespala v mé posteli, takže v poho (noc jsem probděla na zemi a hlídala).

Po této události jsme ji nahnali pod ten stůl (přes něj je deka, aby tam bylo teplo) no a pak vydávala zvuky jak medvěd a vylezlo první štěně. Nožičkama napřed, ale to jsme věděli, že u psů nic neznamená. První byl teda pejsek, pak dvě hodiny nic a další pejsek. Pak zase dvě hodiny nic a fenečka.

To už bylo kolem čtyř ráno a třetí stěně nikde...5 hodin, 6 hodin...už to začalo být podezřelé. Pak kolem půl sedmé se narodila fenka, mrtvá, byla strašně malá, oživování nepomohlo. Ale za 5 minut další fenka, takže teď máme 4 malé hrošíky (opravdu tak vypadají). 2 psy a 2 fenky. Kdyby měl někdo zájem, nechť mě kontaktuje (1 pes už je zadaný) ;) Průběžně tady budu informovat co a jak...zatím jen pár fotek.

Žádné komentáře: