úterý 14. srpna 2007

Z poslední doby

A tady u tohoto nadpisu mě napadá: Poslední dobou zdá se mi, proti své vůli létám vysoko nad zemí....hmm no kéž by. Jinak teda tady x)


Trochu jsem vylepšila svůj majspejs (popravdě se k němu chovám jako krkavčí matka), protože na request odpověděl Apparat a to se cení. Btw tam má fotku s kočkou a u ní popisek only cats like me...jj...svatá pravda.

Pes asi bude mít fakt štěňata, protože docela tloustne a je zadýchaná...např. u stopování :) Takže buď je fakt v tom, nebo to na nás dobře hraje. Nevylučovala bych zatím ani jednu variantu. Ještě že jsem nebyla u toho, jak se štěňata "vyráběla", protože podle očitých svědků to bylo něco jako znásilnění a ona dokáže docela hlasitě ječet...nj, to jsou ti papíroví psi. Tatínek se jmenuje Kanes a podle svého majitele má "hlavu jako kybl" :))), takže by měli být hezcí...pejsánci :))

Natures Blessings III úspěšně proběhlo bez mé účasti, protože celé dva dny pršelo a nikdo se neměl tam jet, takže proto no. Včera v MF Dnes článek, že "technoparty" proběhla v pohodě...ehm...tak když techno tak techno no :D Článek je zde.

V sobotu menší rodinná oslava...a ja teda nevím, ale tolik sedmiček už nepadlo dlouho :))) Otec chtěl ještě ve dvě ráno otevírat flašku za dva litry z Francie, pže vše došlo a slivku a podobné věci nikdo nepije...naštěstí mu v tom bylo zabráněno. Druhý den byl krušný, to jo, ale já v pohodě, to jenom ty starší ročníky nic nevydrží...bratr od otce: takhle jsem se už dlouho nezničil :D Nj, pít se nemá ;)

A to mi připomíná ještě ten náš slavný sraz ze základky, popíšu příště, taky docela vtipná akce :))

Jo a bonus na konec. Známá od mamky byla na dovolené na Slovensku a rekreoval se tam s nima i Jiřík se svojí přítelkyní, se kterou to myslí vážně a chce si ji vzít (nemohu napsat milenka, protože jinak žaloba žejo ;). Jejích známý se první den vrátil od bazénu a říkal: Mám zkaženou dovolenou, je tady s náma Paroubek X) :D

2 komentáře:

ad-k řekl(a)...

Ježkovy zraky: aparát, hafan, techno, oslava, jiřík... to je informací najednou ;). Přiznej se: na víc věcí sis v danou chvíli nevzpomněla, viď. Ale když jsi z blogu začala dělat takovej svěží letní bulvár a přinášela fotky státníků v plavkách, kdy se přinesou fotky Jirky jak zdolává tatranská plesa? To jistě všechny zajímá...

mikra řekl(a)...

Jo to je informaci najednou :P A jeste sem si vzpomnela na dalsi jine veci, ale ten post by uz byl nechutne dlouhy :P a jak jako bulvar...normal ne? kazdy nekupuje Blesk ;) samozrejme Jirik nezdolaval plesa, ale byl u bazenku apod, cili zadne fotky nebudou :/