pátek 3. srpna 2007

eeeeh...


Dneska mám zajímavý den..jednak sraz ze základky po deseti letech ;) (dnešní můj horoskop v MF Dnes: Den je skvělý a vy v pohodě. Zvládnete toho dost a můžete se těšit na večer, v němž se bez jakéhokoliv přičinění stanete hvězdou společnosti :D chachaaa...tak to chci vidět.) No a druhak přes dnešek asi tři záchvaty smíchu...přišel jeden pán koupit zmrzku a jak odešel, tak říkám ségře: Ten pán mi připomínal Bobka....a ona: Bob a bobek? :DDDD...no takže další záchvat a sestra pořád jestli jsem si dneska něco nešlehla :D No nic...to jenom tak... :D

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A šlehla? :)) No... můj dnešní den zas tak skvělej nebyl... a to bych měl mít stejnej horoskop, žejo...

mikra řekl(a)...

neslehla...max bombicky :D no jinak mozna ze na strelce v zahranici se ten cesky horoskop nevztahuje :))