čtvrtek 24. května 2007

Na sever severozápadní linkou + pouť


Nejdřív byla vlastně ta pouť...v neděli, už se mi ale nechce přepisovat název ;) Pouť...no...jako každý rok na Čeladné (btw golf a mrazící sauna...popíšu někdy později), spousta lidí, kolotoče na stejných místech, pravé valašské trdelníky už neprodávali (dorazily jsme tam se ségrou a psem kolem 3...4 PM), horko...pes trochu ve stresu, moc se jí nelíbila housenková dráha (dost rachot), ale jinak se chovala způsobně, protože jí bylo strašné horko a celkově byla taková chcíplá, že potom doma spala vedle postele jak zabitá...a to už je co říct, tohle normálně nedělá :)
Takže jsme to jenom prošly a že si sedneme u Prosperu venku, ale tam nebylo kam, takže jsme šly nahoru k nadru...U pařezu bylo volno, jsme daly makrelu na ohni (asi tak polovinu sežral pes) mnam mnam no a čepovanou kofolu (černý kozel jaksi nebyl) a pak vlakem domu...jako černí pasažéři :)) Ta cesta trvá asi jenom 5...8 min max, nastoupily jsme do prvního vagónu, na jeho konec, a průvodčí začal kontrolovat lístky ve druhém vagóně a šel směrem dozadu, čili jsme ušetřily asi 40 kaček nebo já ani snad nevím, kolik by to stálo...možná míň :)) Pes celou cestu ječel, no a při výstupu zase stresovala...plno lidí všude...no nakonec seskočila moc rychle, takže jsem se nakonec poranila já! (jj...málem jsem přišla o prstík, ale obešlo se to bez šití apod...jen malá řezná rána ;)...nevím o co jsem si to způsobila X)

Večer tedy opět Projekt 100 v 19:30 a Na sever severozápadní linkou -> Hitchcock. Málem bylo vysílání ohroženo, protože když jsem přišla do kina asi v 19:28..4 lidi seděli uvnitř, ticho jak v hrobě...tak jsem se zeptala jestli dneska něco bude...no, odpověď byla že asi jo, ale musíme ještě počkat min na 3 lidi, aby nás dohromady bylo 10...hmm...naštěstí přišel Američan s manželkou a dcerou : americká čeština - Dneska nebude film? To je moc dobry film :)) Byli jsme zachráněni :))
Co o filmu...možná jsem čekala trochu víc, některé scény působily trochu směšně, ale jinak výborné dialogy, scénář, docela vtipné to bylo :) Cary Grant byl skvělý.
4****

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tss, takhle okradat Ceske drahy! :-))

mikra řekl(a)...

to se ztrati...v tech miliardach ;)

lama řekl(a)...

to AM a PM neni kvuli mne (a vlastne taky 02), ze? ;) a coto jako ze cernej kozel? pivo?? a jinak to kino vam tam musej zakonite brzo zavrit a s nim zavrou kram i cesky drahy pze tolik cernych pasazeru a psa svet nevidel :D

mikra řekl(a)...

eee...eee...ted sem asi deset minut premyslela, co znamena to 02 = nula dva...ale uz chapu, cili ne, kvuli vam dvema to urcite neni...jeni mi to prislo rychlejsi napsat takhle, nez dopisovat dlouhatanske slovo ODPOLEDNE ;)
Cerne pivo je mnam mnam, ale kofola taky, takze co se jako divis?
No a kino samozrejme zbouraji, to uz je jasne...bohuzel :(

lama řekl(a)...

no odpoledne se da napsat treba tahle: 15:03 :)) kazdopadne ty a pivo? to sou novoty x)
misto kina bude lidl s pokacenejma stromama obrovitananskym parkovistem? ;)

mikra řekl(a)...

tak to jsem presne vedela, ze tohle napises, ale vcera (dneska) se mi to vubec nechtelo vysvetlovat...proste PM, dyt to je jedno X)
Kazdopadne ja a pivo je uplne normalni...akorat, ze na to pivo neslintam a nejsem na nem ZAVISLA :P
Lidl...hmm...to jsme si taky mysleli, ze by to mohlo neco takoveho byt, ale stromy budou usetreny...muzes si tady koupit potom byt...urcite levnejsi nez v Pze :D

lama řekl(a)...

aaa, odpovedi hodne doby temna ktera nastava 1x za mesic :p

mikra řekl(a)...

jezis normalni odpovedi...jeste s radou a doporucenim na konec! :P