úterý 8. května 2007

Pusinky + Grandhotel + majáááles!


Pusinky = po dlouhé době normální, čili ne trapný, film o teenagerech made in czech republic. Na ČSFD různé názory...jako feministický ho rozhodně nepovažuju (když je někdo trouba tak co už ;), Macháčka ani Formana jsem tam taky neviděla :)) no a jak napsal Baldachýn: konečně jsem se dočkal lesbické scény v českém filmu, mohu v klidu umřít ;D (nebo něco v tom smyslu)...moc se mi líbíla hudba (Muchow), kamera a herecké výkony...a taky se tam pořád chlastá (jo, jiné výstižnější slovo neznám)...je to prostě film ze života a občas dost depka. Jinak v *kinestáru* vedle mě seděla jedna slečna, která pořád psala smsky, což mě vyloženě štvalo. Když jsem šla potom na tramvaj a musela projít celým Futurem, za jednou výlohou plazma a tam hokej a hodně jsem se lekla, že snad už hrajeme to čtvrtfinále či co, ale byl to jenom planý poplach...Rusko má skoro stejné dresy jako my X)...btw před tou plazmou sedělo asi pět chlapů na lavičce a sledovali to...hmmm...chytré ;)

Grandhotel jsem zhlédla na PC, hudba opět Muchov, super kamera a záběry na Ještěd, mraky...Liberec je nádherné město...a Hubáček byl taky génius...nj. Marek Taclík je prostě skvělý s tím svým: no jako prostě ještě nebyl, ale pojedu tam :)))) A slovo PROSTĚ je hodně nakažlivé! A taky ještě *votsap* :D V Grandhotelu je ale hudba lepší než v Pusinkách, to jenom tak na okraj, který OST si pořídím jako první :)
Ale to hlavní přichází teď, pže mikra jede zítra...no vlastně dneska...směr Brnoooo a zde na nějakým letišti Majáles s I Am X, LTJ Bukem, Dog Eat Dog a další...pořídím fotečky a tak podobně (bude záležet na tom, v jakém budu stavu ;).

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jo, na oba filmy se moc tesim. Grandhotel sice nemel moc priznive ohlasy, ale na to nejak nedavam. Ondricek mi dycky nejakym zpuseb sednul. Imho Liberec mam moc rad. Je to taky od meho bydliste coby kamenem dohodil. :-)

lama řekl(a)...

Proste ted mame ocekavat castejsi proste? ;) Votsup ... v praglu bezne :p Kazdopadne sem ani jeden nevidel a asi dlouho neuvidim, leda by se nakej objevil nekde na torrentu, chmm.
Ad Majales ... tak vlastne nic :))

mikra řekl(a)...

nazghul: ja na to kaslu, co kdo o Grandhotelu rikal a nechapu ty komenty na CSFD, ale tak to je jedno, kazdopadne vsechny filmy od Ondricka jsou ok..az na Jedna ruka netleska...nebyt Trojana tak nevim :)

lama: jo a taky jeste jako, no, ...apod ;) a votsap...boze...ja vim, v praze mate VSECHNO...to me neprekvapuje, ale nevidel si film, nevis v jake scene a kontextu a JAK je tohle slovo proneseno takze to neres a hlavne po nicem nepatrej :P a majales viz dalsi post, pze tohle by bylo hazeni perel svinim :P

lama řekl(a)...

v pze VSECHNO nemame, treba mikry jako ... nic moc ;) jeste ze z toho kontextu tomu vsichni rozumime :p

mikra řekl(a)...

tak to moc nevim, jak je to mysleno, ale samozrejme ze mikra je jenom jedna, jedina, nejlepsi a tak a podobne :P

lama řekl(a)...

vime ze ty nevis a tak je to spravne ;)

mikra řekl(a)...

no to zrovna moc spravne neni ale budiz X)

Anonymní řekl(a)...

ahoj, už jsi sehnala ten soudtrack k grandhotel? já to nemůžu sehnat...

mikra řekl(a)...

Jeste ne, jsem nejak pozapomnela, ze bych to mela nekde splasit. Diky za pripomenuti! :)