sobota 12. července 2008

Pátek 13. poslední post....jak příznačné....stala se spousta věcí, musím to tady časem vše zapsat, protože jako fakt nečekané události a vůbec. Jinak teď už jsem doma v ČR (kdyby to někoho zajímalo), můžu už konečně využívat volné minuty u Vodafonu :)) No a od srpna přechodné bydliště v Brně, btw teď neustále hledám byt, snad se to už koněčně rozsekne, přestává mě to bavit. Zatím...

6 komentářů:

Johny_G řekl(a)...

No už jsem napnutý jak struna, a nic se neděje :-).

mikra řekl(a)...

no par radek uz mam napsanych...co nevidt to tady nahodim :) jinak vsude zmena avataru, nova kytaara ci co? ;)

Johny_G řekl(a)...

No jejej - nedávno jsem o tom psal na blog :-).

Vždycky mám avatara podle některé nové záliby, a ten předešlý ztrácel na aktuálnosti.

mikra řekl(a)...

nejlepsi byl stejne Richmond ;) jo a vidis, budu te muset zaradit do uzitecnych blogu...

Johny_G řekl(a)...

Do užitečných? Mám rád, jak mi fandíš :-)).

Anonymní řekl(a)...

velmi zajimave, diky