středa 16. dubna 2008

Filmový koutek III

Japanese Story

Na tenhle film jsem narazila náhodou a opravdu mohu všem doporučit. Skvělá Toni Collette a ani ten Japonec není k zahození ;) A abych tady nespoilovala, tak už raději nic o tom nenapíšu...


My Blueberry Nights

Aaaa Norah Jones...moc pěkný film s moc pěknou hudbou :) Ani bych o tomto filmu nevěděla, kdybych neviděla plakát s Norah tady v Le Mans ve Starém městě (viz foto zde).






Control

Někdo by mohl říct, že se v Control nashromáždily všechny klišé životopisných filmů, ale nikdo to zatím nenatočil takovým způsobem jako Corbijn. Takže za 5 hvězd samozřejmě.



Half Nelson

No...a tady jsme u filmu s Ryanem Goslingem a tomuto o rok staršímu typovi (týpek je slovo o ničem) než já začínám přicházet na chuť. Kdyby tam nehrál on, byl by to možná průměrný snímek. BTW hudba Broken Social Scene se cení :)



Eastern Promises

Mé očekávání byly velké, proto trochu chladný začátek, ale pak se to rozjelo a při scéně v sauně jsem si raději zakrývala oči :) Dobře vybraní herci (Cronenberg měl šťastnou ruku) a objevuje se zde také Vincent Cassel, ale o tom potom.




4 Months, 3 Weeks and 2 Days

Rumunská záležitost, o které vím už od jeho výhry v Cannes, a taky se o tom Jakub Kohák zmiňoval v Reflexu, ale to už je hooodně dávno. Takže osmdesátky trochu jinak :/ Zlatá palma je ve správných rukou.





Inland Empire

Až by si tahle lynchovina zasloužila samostatný post ;) Nic pro lidi, kteří neujíždějí na Lynchových filmech, ti by tohle tříhodinové dílko označili za neskutečnou nudu a bla bla bla...viz ČSFD. Pro mě asi "nejlynchovatější" film, jaký si dovedete představit. Už rozumím mému kamarádovi, který po zhlédnutí Inland Empire v Londýně napsal mejl a v něm popis: "Tak to byl neskutečný mazec, úplný výmaz mozku. První třetina v pohodě, klasický Lynch, ale potom uz jsem nechápal. Sem si připadal jak na tripu :))" (pod to se podepisuju). Jinak v prvním tracku (Untitled) od Burial zazní kousek z tohoto filmu, dík za upozornění Ivanovi ;)



The Orphanage

Moc na horory nejsem, ale tenhle stojí zato. Až jsem z toho skoro nemohla usnout :)(film produkoval Guillermo del Toro (Faunův labyrint))

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

v Control se mi líbí scéna, když se sejdou na vystoupení Sex Pistols a zaraženi jak do betonu koukají na podium :-> taky jsem tak párkrát koukal.,jinak počin to dobrý jest o tom žádná a doporučuji!
Ale nemohu si pomoci. Opět je to biografie ze soukromého života spíše, jak v případě Walk the Line. Od biografického snímku bych já spíše očekával zvýraznění jeho osobnosti. A tohle jsem naposled viděl u I'm not there.
raduz

mikra řekl(a)...

No mi se u Control hodne libila vytvarna stranka, proste pastva pro oci a k tomu ta hudba :)
I'm not there jsem jeste nevidela, ale tak mozna se ze me stane fanda Boba Dylana ;)

Anonymní řekl(a)...

Control je jednoznačně záživnější. U
I´m not there je to objektivnost.
raduz