neděle 16. prosince 2007

Zodiac



Super film protože Fincher a asi ani ta kniha nebude k zahození, podle které to je natočené. Dlouho jsem to odkládala, ale nakonec mi 2 a 3/4 hodiny nepřipadalo tak dlouhých, i když ke konci film ztrácí na tempu a pak jsem se trochu ztrácela ve jménech a obvyklých podezřelých :) Asi se budu muset podívat ještě jednou. Tohle mi ale ani nevadilo. Moc se mi líbila hudba, hlavně na začátku...neskutečná atmosféra...něco ve stylu "pojďme si postřílet pár lidí" a u toho hudba spíš k odpolednímu čaji.

Donovan - Hurdy Gurdy Man na trubce...nejde to jinak nalinkovat :/

- tenhle song mi prostě bude připomínat Zodiac :)



Klasický film s výbornou gradací (kromě pár scén ke konci), napínavý příběh, člověk lehce uvěří tomu, že to snad ani není natočené v roce 2007.
Pozitivně jsem byla překvapená z hereckých výkonů Anthonyho Edwardse (jj, ER :) není mi jasné, kde vzal ty vlasy :)), Roberta Downeyho Jr. (aaano aano, drogy a alkohol jsou špatné ;)... no a samozřejmě Jack Gyllenhaal, ale toho jsem snad nikdy neviděla hrát špatně ve špatným filmu. BTW za chvíli má narozeniny...taky střelec :)) Nechci se opakovat, co napsal MCZ na ČSFD, ale úplný souhlas s tím, že všechny scény, kde se objevuje Zodiac, jsou mrazivé až až, zejména scéna, kdy mu poprvé divák pohlédne do tváře a spolu s policajty si řekne: jo, to je on.
Takže pro mě samozřejmě za 5***** :)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jack Gyllenhaal bude asi Jake Gyllenhaal, ne? ;)

mikra řekl(a)...

sem se vic soustredila na napsani prijmeni vis ;)

Anonymní řekl(a)...

Tak to úplně chápu, taky jsem to raději pastoval. 8)

Anonymní řekl(a)...

No, ono to možná může být tím, že filmů jsem loni viděl pomálu - snad by mi na to stačily i prsty jedné ruky - ale Zodiac rozhodně patří k tomu nejlepšímu, co jsem (nejen) loni viděl.

Ta atmosféra na začátku je zcela výborná, tu preciznost filmu snad ve všem, jsem si úplně parádně vychutnával, nádhera :) A hudební sázka na Hurdy Gurdy Man nebo Erica Burdona se pořádně vyplatila.

Z herců bych pak vypíchl Marka Ruffala, moc se mi kriminalista v tom jeho podání zamlouval.

mikra řekl(a)...

nj nj, proste zazitek...

Roman Krása řekl(a)...

něco málo k filmu: http://romankrasa.webnode.cz/filmy/drama/zodiac/