středa 31. října 2007

Hádanka (photo by starenka)

Copak je na fotografiích? ;) Thx (merci) starenka! Pokud někdo uhádne o co jde, může připojit koment se svým názorem na TU věc.



8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

knihovna (?) - a jakože já to s ní teda nijak nehrotím, vypadá docela zajímavě a víceméně se mi líbí. . . ale tomu humbuku okolo jinak moc pozornost nevěnuju

kihsleek řekl(a)...

že by Paroubkuv sexy mozek?
Dobre... tak ne... Chobotnice se mi libi, a absolutne me poburuje ten humbuk, co okolo toho je. Vetsina jinejch mest a republik by Kaplickyho prosila na kolenou, aby u nich neco postavil. My ne. Kocourkov.
Btw budu muset zmenit nick. Tomas se mi nelibi. Kazdopadne s gmailem tu konecne muzu komentovat ;)

kihsleek řekl(a)...

Uz je to v poho :)

mikra řekl(a)...

mi se chobotnice taky libi, Kaplicky je sexy (ehm) a tvori takove stavby, ze se k nim jezdi fotit do Londyna i David Koller :))) No a jinak hermitek ma bod :)

Unknown řekl(a)...

poprosil bych se vyvarovat vyrazu "chobotnice" :) dekuji http://www.narodni-knihovna.cz/2007/11/12/chobotnice/

mikra řekl(a)...

ok, ale kdyz zminim opet Londyn, tam rikaji St. Mary's Axe "okurka"... Myslim ze chobotnice je porad lepsi nez sliz apod. Jinak pekny web ;)

Anonymní řekl(a)...

dost zajimava stavba mela teoretikcy stat v londyne, melo se to jmenovat "green cock" a mel to bejt cca kilometrovej zelenej p*ak. ale at zahvim gugl jak zhavim tak snimecek najit nemuzu :(

mikra řekl(a)...

Londyn je progresivni :))