úterý 17. července 2007

Není nad staré dobré CRT! :D + dodatek


Původně tady měl být post o něčem úplně jiném, ale člověk míní, život mění...takže, přijedu z dovolené a nejde monitor...teda on chvíli šel, ale druhý den, což bylo včera (?), prostě zapnu komp...normálně vše ok, ale asi tak za 10 minut "zhasnul", i když se tvářil, že je zaplý x) Takže samozřejmě restart a tak no a zase nic...tentokrát vůbec nic...zkouším tedy všechny možné dráty, jestli jde elektrika apod, nic...furt nic...tak si říkám, že mu je asi vedro (přece jenom 36 C není každý den ;), dám mu tedy půlhoďku...pak tedy to zase šlo v poho až do večera.

No a dneska ráno jenom pět minut normálně a pak už nepomohlo nic, takže teď hezky starý moňas, který jede bez problémů, akorát dost nezvyk :D Čekám tedy na svého chytrého kamaráda, který tenhle komp sestavoval, co s tím tedy bude...zatím žádná odezva, pže opravuje karavan nebo co (jak mi dneska oznámila přes sms jeho holka), ale prý mám být vytrvalá :)) Tak snad zítra se to nějak pořeší...samozřejmě že se to stalo pár měsíců po záruční době...klasika x) Kdyby měl někdo nějaký nápad nebo podobnou zkušenost, může hodit do placu ;) btw BENQ FP937s+

dodatek:
Takze trafo v tomhle lcd pry neni, jenom neco...uz si nevzpomenu coze by to melo byt ;), kazdopadne po dnu provozu opet nefunguje, takce tady cucim do toho mini monitorku s bezva rozlisenim a uz me z toho zacinaji bolet oci x)...no nic, v pondeli hezky reklamace a doufam, ze to vymeni a nebudou zadne obstrukce, pze sem zjistila, ze na monitor 36 mesicu zaruka...aspon jedna pozitivni vec dneska x)

Hmm a zjistuju, ze kdyz sem rozcilena, tak pisu bez diakritiky...tak to je poznatek dne x)

20 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hm. tak jako já nápad ani zkušenost ani. . . takové věci nemám. ale ten plakát vypadá hezky. škoda, že ho není moc vidět :-)

mikra řekl(a)...

skoda no...se nejak vsakne, zacinam si zvykat na vytocenou hlavu a o dost mensi prostor na plose a tak ;) jinak plakat je super, ja vim ;) nekdy fotnu poradne :)))

Anonymní řekl(a)...

Ok. budu se jakožetěšit ( = za chvíli na to zapomenu ale až bude pořádná fotka, tak budu mět radost :-) )

mikra řekl(a)...

dobre, tak se jakozetes...chces fotku primo plakatu (meho jedinecneho, ktery visi v mem pokoji), nebo nejaky obrazek z netu? ;)

David S. řekl(a)...

pridávam sa, plagát vyzerá super. aj nálepky... DC, element... niesi náhodou nejaká sk8erka??:)

mikra řekl(a)...

no..hermitek myslel prave plakat, ktery neni videt...jinak jo...Radio 1 mi dela porad radost :))) a ja a sk8 snad ani ne, jenom se mi libi ty oblecky (bych se na tom zabila) :D

mikra řekl(a)...

jo a nejak nevidim tvuj avatar...ani na tvem blogu...asi bude nekde nejaka chybka :/

David S. řekl(a)...

hej, ten nevidím ani ja a už mám z toho nervy. sk

David S. řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
David S. řekl(a)...

...úsim to s mozillou:D jaj robím ti tu bordel, sorry.

mikra řekl(a)...

v poho...mi to neva...klidne si tady zkousej co chces a ani to nemusis mazat, pze stejne tam zustane hlaska o smazani :))

mikra řekl(a)...

no mam napad...odkud ten avatar linkujes? mozna to bude tim...ja to mam normalne na imageshacku a v pohode ;)

David S. řekl(a)...

hej, aj ja používam imageshack. tento link mám v profile: http://img404.imageshack.us/img404/6808/dscf4163ew5.jpg
funguje ti?

mikra řekl(a)...

uz to jde...a ten link mi taky jde...takze v cem byl problem?

David S. řekl(a)...

to netuším, asi v tom "super" beta prehliadači... no čo už, je to proste safari.:) doslova. alebo v tom že najprv som to dával na imajr.com (tam ma odkázal google:))

mikra řekl(a)...

no mozna v tom je safari nevinne :)), cize bych to videla v tom imajr.com (hmm, jeste tady zacnu psat po slovensky! :D)

mikra řekl(a)...

jinak teda co se tyce lcd, tak asi je v haji trafo, takze tak ;)

mikra řekl(a)...

hmm tak trafo ne, pze tady uz byl chytry kamarad a lcd zase teda funguje x) tak nevim no...potvora...ted tady mam kazdopadne dva monitory :D

lama řekl(a)...

Hmm, koupit si Benq ;) Stejne ta zaruka 3 roky tak neresit ...

mikra řekl(a)...

neco proti benkju? tsss :P furt lepsi nez ty *pekne* acery...

a ted vecernicek a vlci stenaktka, ktera se vydavaji za nemecke ovcaky...